פתח תפריט ניווט

קטגוריות ראשיות

שירות לקוחות והזמנות 10:00 - 22:00
 

לא משנה הגיל או אם כבר עשית ילדים או לא, השימוש בביצים הסיניות הוא דרך נהדרת בשביל חיזוק שרירי רצפת האגן.

 

שרירי רצפת אגן חזקים יותר מאפשרים נרתיק צר יותר, מניעת בריחת שתן, הפחתת כאבי מחזור, הפחתת סיכון לצניחת רחם ואורגזמות חזקות יותר בזמן יחסי מין.

 

המוצרים הכי פופולרים אצלנו:

 

מהם שרירי רצפת האגן?

שרירי רצפת האגן נמצאים בין הרגליים שלך ומתחילים מהחלק הקדמי של עצם הערווה ומגיעים עד החלק האחורי התחתון של עמוד השדרה. אלה השרירים שאת מפעילה כשאת מתאפקת לא להשתין.

אם חווית אורגזמה, את בטח שמת לב שאת מכווצת את שרירי הנרתיק – אלה שרירי רצפת האגן שמתכווצים בשביל ההרגשה הזאת. לכן הגיוני שככל שהשרירים האלה חזקים יותר, התחושה תהיה חזקה יותר.

בנוסף, אם את עושה סקס עם גבר, חיזוק שרירי ריצפת האגן יתן להם תחושה צרה יותר בזמן חדירה. ואם את משתמשת בהם כדי לתפוס את הפין או אביזר מין, את תחווי תחושות יותר אינטנסיביות.

 

מה בכלל הביצים הסיניות עושות?

התרגול עם הביצה מאפשר לאישה למצוא וללמוד להפעיל באפקטיביות את שרירי רצפת האגן. ביצים סיניות נקראות גם כדורי קיגל או כדורי בן ווה ושמים אותן בתוך הנרתיק. כשאת מחזיקה אותן בפנים זה עוזר לחיזוק שרירי רצפת האגן שלך.

לא רק שהאורגזמות שלך יהיו חזקות יותר אם השרירים האלה יתחזקו, גם יהיה יותר קל להגיע לאורזמה. אם תאמני את השרירים האלה להתכווץ ולפעול בצורה מסוימת, כשיגיע הזמן לאורגזמה הם ידעו מה לעשות!

חלק מהדגמים של ביצים סיניות כוללים משקולות קטנות שמסתובבות בתוך הביצה כשאת הולכת. אם את משתמשת בהם ביום יום שלך, או לפני סקס, הם יעזרו לגרות את הנרתיק ולהגביר את הרטיבות.

 

איך מכניסים ביצים סינות?

נקי את הביצים הסיניות שלך לפני השימוש עם מי סבון חמים או עם כמה שפריצים של חומר ניקוי אביזרי מין של ID.

מרחי על כל ביצה ועל הפתח לנרתיק חומר סיכה על בסיס מים. זה יעזור להחדיר אותן ולאמן את שרירי רצפת האגן כשהם לומדים להחזיק אותן במקום.

הכניסי בעדינות את הביצה הראשונה על ידי לחיצה שלה על פתח הנרתיק עד שהיא מחליקה פנימה. בדרך כלל יש שרוך בין הביצה הראשונה לשנייה. הכניסי גם אותו והתקדמי לביצה השנייה.

ברגע ששתי הביצים בפנים, את יכולה לדחוף אותן עוד יותר פנימה, עד שתרגישי שהם נשארות במקום. לולאת ההוצאה או השרוך שמחובר לביצה האחרונה צריכים להישאר מחוץ לגוף.

הגוף שלך יחזיק את שתי הביצים בפנים באופן אוטומטי, אז אל תדאגי מזה שהם יחליקו החוצה. את יכולה לשמור את הביצים הסיניות בפנים כל עוד זה מרגיש לך נוח, אבל תמיד יש להוציא אותן לפני השתנה.

כדי להוציא אותן, פשוט מרחי שוב חומר סיכה על פתח הנרתיק ומשכי את הלולאה/שרוך בעדינות עד שהן מחליקות החוצה.

 

איזה ביצים סיניות הכי טובות?

ביצים סיניות קטנות וגדולות כמו הביצים סיניות עשויות סיליקון רפואי האלה הכי טובות למתחילות כי הכי קל להחזיק אותן.

ביצים סיניות קטנות וכבדות יותר כמו הביצים סיניות של 50 גוונים של אפור Inner Goddes יאתגרו אותך כשתתזקי יותר.

בחרי מבין האסוף המלא שלנו של ביצים סיניות.

 

צריכה עוד עזרה?

את יכולה ליצור איתנו קשר כאן כדי שנעזור לך למצוא את הביצים סיניות המושלמות בשבילך.